لغة القالب

تابعنا

الصفحات

القائمة

محتويات الموضوع

    نيرمين الفقي تكشف عن سر شخصي

    نيرمين الفقي تكشف عن سر شخصي

    كشفت الفنانة نيرمين الفقي في برنامج معكم مع الإعلامية مني الشاذلي 

    أنها لم تر والدها حتى أصبحت في عامها الـ ١٦.وقالت نيرمين: «16 سنة مشفتش أبي، لأنه كان مهاجر بره ومكنش بيجي مصر خالص لكن كان عندي بدل الأب 4، وزوج خالتي كان الخامس، وعمري ما حسسوني محتاجة حاجة، وبقدر المستطاع كانوا بيحاولوا يعوضوني ده بس طبعا مفيش حاجة تعوض الأب خاصة لو عايش في الحياة». الفنانة نيرمين نشرت الفنانة نيرمين مني الشاذلي

    النجمة نرمين الفقي
    النجمة نرمين الفقي

     

    وأضافت: «سن 16 كان فيصل بالنسبالي لأن ده كان بداية تعب أمي ومرضها، كان عندها ورم في المخ وكانت لازم تسافر وتعمل عملية، فكنت لازم أروح وأقعد عند بيت عمتي، وده سبب لي تخوف، لأن هشوف عيلة والدي أول مرة، إحساس صعب، ولما قعدت مع عمتي كذا يوم محستش في ثانية أنها بعيد عني، كانت تجنن، وأونكل محمد كان دكتور في كلية الهندسة، وكان بيقعد يذاكرلي». المصرية نيرمين الفقي

    واستكملت: «أول مرة أشوف فيها والدي وأنا عندي 16 سنة، أمي كانت بتعمل عملية وهو جه من بلجيكا، ودي حاجة  نيرمين الفقي يمكن مقولتهاش قبل كدة خالص، مشاعري لما شوفته في الأول غريبة، والزعل كان لا جدال فيه، وده جوايا، بس ربنا يديله الصحة وطولة العمر، وآخر كام سنة بقى بينا حب والعطاء، بس أنا من جوايا مكنتش أتمنى أشوفه وأنا عندي 16 سنة، وبقول لكل عيلة خلي بالكم من الحتة دي، أنا قدرت أوازن لكن غيري ممكن ميعرفش».

    النجمة المصرية نيرمين

    الفنانة المصرية نرمين الفقي

    نرمين الفقي : أول عريس رفضته كان ابن الجيران وآخر حد رفضته فى رسالة واعتذرت له

    كشفت الفنانة نيرمين الفقي نرمين الفقي ضيفة

    حلّت النجمة نرمين الفقي ضيفة في برنامج "معكم" للإعلامية منى الشاذلى، المذاع على قناة Cbc، وقالت خلال الحلقة: "دخلت مؤخرا عالم السوشيال ميديا وحسيت إن التواصل مع الناس حاجة لطيفة بس لازم يكون الواحد حذر جدا، لأن ممكن حد يقول كلمة مش كويسة".

    وبسؤالها عن آخر رسالة تلقتها من معجب قالت نرمين الفقي: "تلقيت أغنية للمطربة نجاة الصغيرة، وهو إعجاب من طرف واحد ولكنه إنسان محترم جدا ورديت عليه شكرته".

    وبسؤالها عن آخر مرة بوظت الرجيم قالت نرمين الفقي : "علطول الرجيم بيبوظ، المساعدة بتاعتى بتجيبلى محشى كرنب ومكرونة بشاميل، وأنا مش بقدر أمنع نفسى بضعف جدا قدامهم".
    المسلسلات التليفزيونية

    وبسؤالها عن أول وآخر عريس رفضتهما قالت نرمين الفقي : "أول عريس كان ابن الجيران ووالدتى رفضته  الفنانة نرمين الفقي عشان كنت لسه صغيرة، بس هو كان من عائلة محترمة في الإسكندرية، أما آخر عريس رفضته فبعتله ردى في رسالة وقلتله آسفة مش هاقدر أرتبط بيك، ورد قالى ميرسى على ذوقك وأخلاقك وخلاص".

    النجمة نرمين الفقي

     

    مواضيع مقترحة

    0التعليقات

    اهلا بيكم يرجي عدم نشر اي شئ يخدش الحياء العام
    إخترنا لك